9003700500 |
Aprofundiment en la pràctica AICLE/CLIL. Professorat d'ESO i Batxillerat |
2017-2018 |
Curs telemàtic (en línia asíncron). Secundària Obligatòria i batxillerat |
|
|
|
17/10/2017 - 31/1/2018 (45 hores) de h a h |
|
VT Curs a distància |
|
_ (A distància)  |
|
|
Format |
En línia |
Sincronicitat |
Asíncron |
Organització |
Servei de Formació i Desenvolupament Professional del Personal
|
| |
|
|
| |
Tipus activitat |
CLSA Aprofundiment en la pràctica AICLE/CLIL. Professorat d'ESO i Batxillerat
|
| |
Inscripció |
12/09/2017 - 26/09/2017 |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Curs telemàtic de 45 hores, organitzat en 6 mòduls i un projecte final on es treballa com integrar l'ensenyament de continguts curriculars i llengua anglesa a través d'estratègies i recursos que són aplicables a diferents àrees. Aquest curs es fa des de la plataforma Odissea de la pàgina Xtec.
És necessari acreditar un certificat de direcció sobre la implementació de CLIL a l'aula i la realització d'un curs de mínim 30 hores CLIL.
|
| |
Objectius |
-Contribuir a la millora de la pràctica docent del professorat que imparteix una matèria no lingüística en llengua estrangera.
-Facilitar eines i recursos al professorat per poder dissenyar, millorar o adaptar materials AICLE.
-Aprofundir en la implementació a partir de la reflexió i anàlisi de la pròpia pràctica educativa.
|
| |
Continguts |
-Ensenyament i aprenentatge de continguts d’àrees no lingüístiques en llengua estrangera, focalitzant en l’anàlisi de materials propis i la seva implementació a l’aula.
-Revisió de les bases teòriques de l’ AICLE (C concepts, 3As, Taxonomia de Bloom, Cummins matrix, scaffolding, interaction, assessment, ..) aplicats a la revisió i anàlisi de materials elaborats pels assistents amb anterioritat al curs, donant eines i estratègies per tal de millorar-los i/o per elaborar-ne de nous.
-Disseny d'un projecte AICLE, implementació a l'aula i avaluació.
|
| |
Observacions |
El funcionament del procés d'inscripció i d'altres aspectes relacionats amb les activitats de formació es pot consultar pàgina d'informació
|
| |
Avaluació |
- Satisfacció de les persones participants i formadores en relació amb el disseny i el desenvolupament de l'activitat formativa.
- Participació activa als fòrums i altres activitats col·laboratives
- Aprofitament i transferència immediata d'aspectes relacionats amb els continguts de l'activitat formativa.
|
| |
Requisits de certificació |
Tenir una avaluació positiva de les activitats i tasques encomanades a cada mòdul.
Tenir una avaluació positiva del projecte que s'ha d' implementar a l'aula. Una part d'aquest projecte consistirà en enregistrar en vídeo fragments de les pròpies classes AICLE. (Cal haver previst les autoritzacions dels pares del alumnes que es vulguin gravar).
Haver complimentat el qüestionari de satisfacció.
|
| |
Persones destinatàries |
Formació adreçada a professorat d’ESO i BATXILLERAT de centres sostinguts amb fons públics que està implementant AICLE. Cal ser especialista d'anglès o tenir certificat el nivell B2 del MECR o superior.S'ha de consultar aquest QUADRE RESUM i s'ha d'enviar tota la documentació necessària escanejada, a formlle@xtec.cat DURANT EL PERÍODE D’INSCRIPCIÓ.
Criteris específics d’adjudicació Les sol•licituds admeses s'ordenaran en funció de:
1.Tipus de vinculació al centre de treball:
1.1.propietari definitiu,provisional o contractat indefinit
1.2.interí
1.3 substitut
2.Nivell de llengua C2,C1 o B2.
3.PAP Percentatge d'aprofitament ponderat sobre els cursos de formació adjudicats.
PREGUNTES MÉS FREQÜENTS (PMF/FAQ)
|
| |
E-mail |
formlle@xtec.cat
|
| |
|
|